Zdobywamy szczyty... Spotkanie z historią w Suchej Beskidzkiej Warsztaty literackie Jesień jest piękna... Od kropki się zaczęło... W Babiogórskim Parku... XV Rajd im. Kard. Stefana Wyszyńskiego Noc Naukowców Przedstawienie bajkowe dla przedszkolaków 2018 Biwak klas 1-3 Europejski Tydzień Kodowania Pożegnanie jesieni... Wyniki dyktanda... Trzymaj formę... Lekcja historii w klasie 5. Ślubowanie klas pierwszych. ,, Mazurek Dąbrowskiego"rozbrzmiewał radośnie. Robotyka dla smyka Zbiórka żywności Wycieczka klas 1-3 Betlejemskie Światło Pokoju... Spotkanie ze Świętym Mikołajem Apel Bezpieczne Ferie

Z życia szkoły

Dnia 28 września 2018 roku uczniowie klasy Va  i VII z wychowawcami panią  E. Spyrką i  T. Klimasarą udali się na wycieczkę do Suchej Beskidzkiej. Z parku obok Zamku udaliśmy się ścieżką edukacyjną  na Jasień. Odwiedziliśmy kaplicę Konfederatów Barskich, aby w tym miejscu chwilą ciszy uczcić pamięć tych co walczyli o naszą wolność  w  zbliżającą się 100  rocznicę Niepodległości. Następnym punkt naszej wycieczki to Zamek Suski „ Mały Wawel”. Przewodnik oprowadził nas po zamku, zapoznał z jego historią i bogactwem zbiorów muzealnych. Wielką atrakcją było zwiedzanie  wystawy archeologiczno-historycznej pt. „Najstarsze osadnictwo w dolinie Skawy”. Poznaliśmy bardzo dawne dzieje naszego regionu i zobaczyliśmy artefakty znalezione na obszarze przeznaczonym do zalania wodami Zbiornika Świnna Poręba.
Nie mogliśmy pominąć działu regionalnego Zamku – Domku ogrodnika. Zobaczyliśmy jak mieszkali, pracowali i odpoczywali nasi dziadkowie i pradziadkowie. Słoneczna pogoda pozwoliła nam podziwiać uroki jesieni w Parku zamkowym, zbieraliśmy kasztany, żołędzie i kolorowe liście.